Lista rozwijalna

Lakiery na sezon jesienno-zimowy.


Witam wszystkich bardzo cieplutko!
W ostatni dzień października przedstawię Wam moje ulubione lakiery w okresie jesiennym oraz zimowym. Gdy robi się chłodno odstawiam na bok lakiery o jaskrawych, żywych kolorach a stawiam na ciemne mocne kolory oraz czerwień. Wtedy też najczęściej używam zdobienia na paznokciach.

Jako pierwsze przedstawiam Wam typowo jesienne lakiery w ciemnych tonacjach. Pierwsze dwa to Maybelline Colorama nr 104 i 80. Fiolet co prawda barwi skόrki i ciężko go nałożyć rόwnomiernie, ale kobalt już nie sprawia nam tyle problemόw(klik). Następny to metaliczny szary odcień z SH o numerku 310 Gunmetal. O nim pisałam w tym poście (klik). Ostani to lakier z Essence o ktόrym też ukazała się osobna notka. Zapraszam TU, bo znajcie więcej zdjęć oraz moją opinie J
Czasem gdy mόj nastrόj jest naprawde w połowie deprysyjny, syawiam na bardziej żywe i soczyste kolory. Mocna fuksja, ktόra na zdjeciu jest bardziej przygaszona to Farmasi nr 76. Świetny lakier, ktόry pokrywa płytkę już przy pierwszej warstwie, ma bardzo cieńki, precyzyjny i wygodny pędzelek oraz dodatkowo bardzo niską cenę. Następny to lakier Rimmel Salon Pro nr 701 Jazz Funk. Ciemny brudny rόż, ktόry jest zarazem elegancki i dziewczęcy jest częstym gościem na moich paznokciach nie tylko latem ale także i jesienią. Dwa kolejne to lakiery z Miss Sporty o numerkach 320 i 344.
Bliżej okresy świątecznego bardzo często noszę czerwone paznokcie. W ulubieńch mam tylko dwa lakiery: pierwszy to Ingrid Just in nr354 a drugi to Bell Air flow nr 78. Nie będę długo rozwodzić się na temat tych lakierόw bo o każdym napisałam osobno TU i TU. Ostatni lakier na zdjęciu to Wibo Leather nr 3. Pisałam ostatnio o nim w poście o niesprawdzonych kosmetykach (klik), ale i tak czasem go używam, bo szkoda żeby się marnował!
Zdarza się że mam ochote na totalny spokόj na paznokciach, wtedy sięgam po lakiery o bardzo neutralnych odcieniach, np. Kiko Milano nr 371 ( post o nim TU) oraz Misslyn nr 385 (a o nim TU). Ostatnio moją wielką miłością jest lakier Farmasi nr 22. Jutro ukaży się o nim osobna notka w ramach Lakierowej Niedzieli, więc zapraszam zainteresowanych na jutrzejszy post)))
Nie mogłam oczywiście nie wspomnieć o moich ulubionych piaskowych lakierach. Lubię je jak latem tak i jesienią. O każdym pisałam osobną notkę, do ktόrych Was i otsyłam J Są to lakiery z Lovely z serii Baltic Sand o numerkach 3(klik) i 6 oraz z serii Snow Dust nr 1(klik). Przepraszam za taka ilość linkόw, ale tak możecie zobaczyć jak prezentują się na żywo J
Jako ostatnie prezentuje Wam moje lakiery do zdobień. Pierwszy z nich to lakier Novelity Cosmetics nr 535. Jest to lakier przeźroczysty, w ktόrym są zatopione złote sześciany. Bardzo ładnie się przezentują na mojej ulubionej czerwieni, naprawdę wyglada wtedy nasze manicure bardzo świątecznie! Następny to Smart Girl nr 207. Przeźroczysta baza w ktόrej zatopione są fioletowe sześciany mieniące się na rόżne kolory. Ostatni to Golden Rose Carnival nr 06. Piękne pomarańczowe sześcianiki rόżnej wielkości sprawią że nasze paznokcie będą miały character w sobie i to coś co wyrόżni nas z tłumu )))
Troche było tych lakierόw oraz ich zdjęć! Mam nadzieje, że wypatrzyłyście sobie coś ciekawego! Napiszcie w komentarzach jakie są Wasze ulubione lakiery w okresie jesienno-zimowym)))
Buziaczki, pa!!!!! Do zobaczenia w listopadzie!

2 komentarze :

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka