Lista rozwijalna

Lakierowa niedziela:idealny neutralny - Farmasi nr 22.


Witam wszystkich bardzo cieplutko!
 Dzisiaj pόźnym wieczorem a raczej już nocą przedstawiam Wam lakier, ktόry bardzo lubię. Niestety jakoś nie miałam okazji żeby Wam go pokazać. Bardzo lubię jesienią miećna paznokciach coś mocniejszego, ale studia wymagają ode mnie noszenia czegoś bardziej neutralnego. W tej roli idelanie spisuje się właśnie lakier z Farmasi.

Buteleczka jest bardzo prosta, taka troche bazarkowa. Nie ma co spodziewać się pięknych natłoczeń od lakiera za 4 zł. Pędzelek cieńki, ale bardzo precyzyjny,bardzo dobrze z nim się pracuje. Sam lakier nie barwi skόrek, nie bąbluje i szybko wysycha. Trzyma się na paznokciach przez 3-4 dni, co dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem, właśnie za to najbardziej lubię ten lakier! Krycie ma bardzo przyzwoite, bo juz jedna warstwa w pełni pokrywa płytkę paznokciową.
Teraz co nieco opiszę kolor. Moż to sprawić problem, bo kolor dla mnie nie jest jednoznaczny. Jest to brudny rόż z dodatkiem beżu i troche brązu. W świetle sztycznym przejawia więcej rόżowych tonόw. Odcień jest ciepły i pięknie prezentuje się na dłoniach. Jest bardzo elegancki i można rzec z klasą.
Może nie do końca udało mi się w zadawalający sposόb opisać kolor, ale mam nadzieje że zdjęcia bardziej Was przekonają co do tego lakieru!
Życzę Wam miłych snό udanego tygodnia pracy! Buziaczki, pa!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka