Lista rozwijalna

Zakupy w listopadzie.


Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Dzisiaj będzie dużo zdjęć a mało tekstu. W listopadzie poczyniłam tak ogromne zakupy, że nie da się o wszystkim nawet kilka słόw napisać! Kiedy ja już zacznę ograniczać swoje zakupy do niezbęnego minimum? Chyba nie w tym życiu!


 Zacznę od kosmetykόw. Pewnie jak i każda z Was byłam na zakupach w Rossmannie podczas promocji “1=1”. Oto co udało mi się kupić: dwa lakiery z Eveline ( o butelkowej zieleni pisałam TU, rόż już wkrόtce na blogu), kredki kojal z Miss sporty 001 magic i 002 solid, szminki z Wibo nr1 oraz Maybelline 160 Rose of attraction oraz maskary z Eveline i Wibo. Jeszcze było kilka produktόw, ale to już prezenty dla mamy i teściowej, więc nie pokażę. 

W Naturze kupiłam szmikę z Kobo w kolorze English rose, pędzelek do cieni Essence ( jest bardzo fajny, miałam już jeden, ale niestety go zgubiłam, więc ten na zdjęciu to już drugi!) i płyn micelarny z Green farmacy, za tak wielką butlę wydałam tylko 9 zł. Innym razem w Rossmannie zaopatrzyłam się w pojemniczki, niedługo ukażą się w poście z moimi pomysłami na present, a także krem do stόp firmy Fuss Wohl. Krem do rąk o pięknym zapachu jeżyn pochodzi z Yves Rocher.
Rosyjskie kosmetyki były przeze mnie zamόwione jeszcze w październiku, ale przyszły do mnie tylko na początku listopada. Nareszcie jestem szczęśliwą posiadaczką maski z efektem laminowania z Love2mix, oraz także szampon przeciwko wypadaniu włosόw z Baikal Herbs, maskę toskańską Planeta Organica oraz balsam dla suchych włosόw z 12% masłem shea rόwnież Planeta Organica.
Ostatnie kosmetyczne zakupy były poczynione wczoraj z poznańskim Hebe. Nareszcie mam swoje własne Invesibobble! Jak okazało się są rόwnież dostępne w Douglasie ale o wyższej cenie, i w sklepie Piotr i Paweł w cenie 14.99 zł. Znalazłam tamże i Tangle Teezer za 29.99 zł. Fajnie że te super produkty są coraz lepiej dostępne. Wypełniacz do kokόw też się przyda J 
W zimie balsamόw i masełek do ust nigdy zamało, więc dokupiłam sobie masełko z Nivea o zapachu borόwki i cudownie zapakowane masełko kokosowe z nieznanej firmy! Czy ten Święty Mikołaj nie jest uroczy?
Reszta to zakupy do domu, czyli do mojego małego pokoiku w akademiku, ktόry wszelkimi siłami staram się zrobić przytulnym. Obkupiłam się na maksa w Ikei. Do żόłtej torby poszły poduszki (poszewki są z Biedronki i to też mόj zakup), podstawka pod laptopa, małe ręczniczki, lampa papierowa za powalające 4 złote, pojemniki z pięknymi angielskimi rόżami.
Listopad do miesąc świeczek, więc poszalałam nieco z zakupami. W Ikei kupiłam zestaw świeczek o zapachu Baunti, podgrzewacze do kominka i zwykłe białe świeczki dla dekoracji, klasyczny świecznik z Ikea nie mόgł i mnie ominąć. W Polo kupiłam świeczkę z serduszkiem o zapachu żurawiny oraz zestaw śsiweczek o zapachu figi i jodły. Zapach jest bardzo świąteczny, nie przysparza o bόl głowy oraz długo się utrzymuje. W empiku kupiłam mόj kominek, a w jednym ze sklepόw w poznańskim City Center nabyłam moje pierwsze woski Yankee Candle. O nich chyba jeszcze napiszę w oddzielnym poście, jak wszystkie sprόbuję.
Ostatnie zakupy to dekoracje świąteczne. Dwa zestawy lampek: jedne biały, drugie rόżnokolorowe, małe klamerki w kształcie choinek gwiazdek i serduszek, drewniane serduszko z dzwoneczkiem, błyszczczące gwiazdy i ramka na zdjęcie. Jeszcze nie pokazałam wam mόj wypasiony kubek, ktόry dostałam w prezencie od męża, ale nie chce mi się go myć, więc zobaczycie go kiedy indziej J
No i tyle!!!! Ale tego troche było! Zobaczymy jak z zakupami będzie w grudniu! Mam nadzieje że będzie o wiele mniej! Buziaczki, pa!!!!
P.S. W redagowaniu tego postu bardzo mi pomagał mόj mąż :*

3 komentarze :

  1. Super kupy pędzelek essence jest świetny, bardzo go lubię, podobnie jak lakiery z eveline. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzają się tusze :)
    Blog dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zaczne wykorzystywac te tusze to dam znac na blogu))) no i ciesze sie, ze Tobie tutaj sie podoba)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo mam taki sam kominek z empiku ;)
    Puszki z różami przepiękne ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka