Lista rozwijalna

TAG: 50 faktόw o mnie.


Witam wszystkich bardzo cieplutko!  Wczoraj minął rok od momentu pojawienia się pierwszego postu na moim blogu! Cieszę się niezmiernie, że mimo pięcio miesięcznej nieobecności, wytrwałam. Dziękuje wszystkim, ktόrzy byli ze mną przez ten czas, za Wasze komentarze, za Waszą obecność!jest to dla mnie bardzo ważne i cenne. Dla moich subskrybentόw szykuję konkurs urodzinowy, więc jak wszystkie składniki prezentu do mnie dotrą, to Was poinformuje))) A dzisiaj chcę odkryćrzed Wami kilka nieznanych faktόw z mojego życia. Zapraszam do czytania!!

1.       Mam na imię Anastazja i mam 23 lata.
2.       Urodziłam sie 2 marca, na samym począku kalendarzowej wiosny i jestem typową horoskopową Rybą!
3.       Kocham spać. Wolę biec za autobus, ale pospać o 5 minut dłużej ;)
4.       Bardzo łatwo mnie wzruszyć. Potrafię poryczeć się podczas ogladania filmu (np. wczoraj oglądałam “Bogowie”), czytania książki lub motywującego artykułu.
5.       Zawsze chciałam mieć brata, starszego J
6.       Lubię zwiedzać i jeździć na wycieczki! Zawsze słucham przewodnika!
7.       Wolę wakacje nad morzem!
8.       Zawsze byłam kiepska z przedmiotόw ścisłych, zato jestem niezłą humanistką…
9.       Bo zajęłam 8 miejsce na międzynarodowej olimpiadzie z języka polskiego.
10.   Na szczęście mam bardzo dobry kontakt z rodzicami.
11.   Od 3 miesięcy jestem szczęśliwą żoną!
12.   W dzieciństwie uczęszczałam na lekcje tańca towarzyskiego.
13.   Uwielbiam słodycze!..
14.   Ale mimo wszystko nie mam żadnej plomby – ogόlnie nie narzekam na moje ząbki.
15.   Jestem nałogową kosmetyczną zakupocholiczką.
16.   Lubię pisać, kilka moich artykułόw ukazało się w lokalnych gazetach i czasopismie.
17.   Dobrze pływam i nigdzie temu się nie uczyłam, jakoś samo to wyszło!
18.   Mam mało przyjaciόł – najbliźsi zostali w moim mieście rodzinnym, przez co czasem czuje się nieco samotna.
19.   Jestem molem książkowym. W dzieciństwie chciałam pracować kimś kto za czytanie książek dostaje kasęJ
20.   Uwielbiam jak brzmi język hiszpański, nawet uczyłam się go przez kilka miesięcy.
21.   Farbuję włosy od 15 roku życia, chyba dla tego są one takie słabe.
22.   Kiedyś chciałam być modelką, w wieku 14 lat mierzyłam 164 cm wzrostu…
23.   Obecnie mam tyle samo((((
24.   Nie potrafię gwizdać ani pstrykać palcami.
25.   Jestem bardzo wymagająca w relacjach z ludźmi.
26.   Uwielbiam pandy, chętnie bym jedną przygarnęła.
27.   Mam dużo wszystkiego: ciuchόw, kosmetykόw, gadżetόw.
28.   W swoim życiu przeprowadzałam się do trzech rόżnych miast. Czy to już koniec?
29.   Uwielbiam sushi, pizzę i spaghetti.
30.   Piję dużo kawy.
31.   Uwielbiam okres Bożonarodzeniowy! Nie zniechęcają mnie ani tłumy ludzi w centrach handlowycj ani ilość obowiązkόw jakie mamy w tym czasie.
32.   Stresuje się gdy dzwoni do mnie nieznany numer.
33.   Śnieg może istnieć tylko w grudniu i pierwszej połowie stycznia.
34.   Jestem wielką fanką wyścigόw F1! Mogę godzinami gadać na ten temat. Także uwielbiam biathlon i tenis.
35.   Roger Federer – człowiek ktόrego podziwiam, zachwycam się i czasem nawet ubόstwiam.
36.   Moje ulubione kwiaty to piwonie, irysy oraz każde inne.
37.   Mam silny lęk wysokości.
38.   Bardzo lubię grzebać w ogrόdku, sadzić kwiatki i takie tam. Relaksuje się przy tym.
39.   Mόj ulubiony zespόł to Linkin Park, także często słucham 30 seconds to Mars, Portishead, ale także czasem pop, blues oraz covery znanych hitόw.
40.   Uwilbiam rόżne fantazyjne drinki.
41.   Jestem takim prawdziwym katołem. Chodzę co niedzielę do kościoła, bez wieczornego pacierza nie pόjdę spać itd. Nikomu nie narzucam swojego światopoglądu, ale i nie wstydzę się tego.
42.    Od dłuższego czasu marzą mi się długie włosy.
43.   Marzę o podrόży na safari do Kenii…
44.   I innych krajόw, bo uwielbiam podrόżować.
45.   Nie umiem pakować walizki, choc często podrόżuję. Zawsze jest w niej pełno rzeczy, ale często czegoś brakuje.
46.   Lubię jak robią mi masaż, więc mąż czasem musi się napracować.
47.   Zawsze chciałam mieć psa, najlepiej pamerańczyka i shih tzu.
48.   Uwielbiam kąpiele w wannie z pianą i świeczkami. Niestety teraz nie mam wanny, więc muszę zadawalać się prysznicem.
49.   Nie pojdę spać w makijażu.
50.   Mimo że jestem zakupocholiczką, umiem oszczędzać. Zawsze poszukam taniej, przed tym jak zrobić zakup!
No i poznaliście mnie troch bardziej! Mam nadzieje, że Wam się podobało. Życzę udanego weekend, buziaczki, pa!!!

5 komentarzy :

  1. Jejuuuu jakie my podobne jestesmy :D Tez jestem Katolem i marze o Kenii z Zanzibarem :D Prawie wszystko do mnie pasuje jak ulal :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niezmiernie sie ciesze ze jestesmy w czyms podobne)))) fajnie znalesc bratnia dusze)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę teraz to już wiem, że mamy jeszcze więcej wspólnego :)
    Jestem trochę starsza od Ciebie, ale to ze spaniem - cała ja :) Jestem z tego znana w całej szeroko pojętej rodzince :D
    Kocham wycieczki i też słucham przewodników (jak stare babcie i dziadki). Kocham jeździć, zwiedzać, oglądać, nowe miejsca, to mnie kręci!
    Też lubię pisać, publikuję na portalu internetowym i swoim blogu.
    Też jestem mężatką, nie mieszkam w swoim mieście rodzinnym, przeprowadzałam się 2x (póki co).
    Nie chodze spać w makijażu ani bez umycia zębów. Jestem katolką pełną gębą :)
    Za to uwielbiam prysznic i wolę go od wanny, nie lubie mieć długich włosów i nie znosze pływać :)
    Aha kocham też czytać, a Hiszpański to jedyny język jakiego chciałabym się nauczyć (poza angielskim).
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super ze jestesmy podobne))))) to mnie strasznie cieszy))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka