Lista rozwijalna

Lakierowa niedziela: Czekoladka od Kiko Milano + wyniki konkursu!!!


Witam wszystkich cieplutko!!!!

Dzisiaj dzień jest dla mnie radosny,bo jako wielka fanka wyścigόw Formuły 1 rozpoczęłam nowy sezon a wieczorem miałam bardzo przyjemne spotkanie))) Na takiej wesołej notce kończę ten dzień i oczywiście w niedzielę nie mogło zabraknąć postu o lakierach!

Dzisiaj przedstawiam Wam piekny lakierek firmy Kiko Milano, №371. Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszałam na temat tych lakierόw, więc przy okazji mojego sylwestrowego pobytu we Francji musiałam sobie chociaż jeden kupić. Wybrałam piękny odcień czekoladu, bo ostatnio bardzo przepadam za takowymi kolorami. Na słońcu w buteleczce możemy zobaczyć delikatne złote drobinki, ktόre co prawda absolutnie nie są zauważalne na paznokciach.
Buteleczka jest elegancka i prosta, taka standardowo kwadratowa))) Mieści w sobie 11 ml produktu. Bardzo dużym plusem jest szorstka zakrętka, ktόra pozwala nam otworzyć buteleczkę nawet mokrymi rękoma. Dziękuje firmie za pomysłowość)))) Co do samego produktu, to mam parę zastrzeżeń. Po pierwsze bąbelki.  Nie wiem z jakiego powodu, ale pojawiały się na niektόrych paznokciach. Po drugie czas schnięcia jest zbyt długi. Nie lubię, gdy muszę siedzieć unieruchomiona przez paredziesiąt minut! A tak poza tym, to lakier jest bardzo przyzwoity. Ma bardzo dobre krycie, bo jedna grubsza warstwa pokrywa całą płytkę. Trzyma się na paznokciach średnio 3 dni, po tym czasie zaczyna ścierać się na końcόwkach. Ale czego chcieć od lakiera za 2 euro! Na dodatek w sklepach Kiko Milano jest ogromny wybόr kolorόw!!! Mi osobiście te sklepy bardzo przypominają nasze Ingloty, wybόr jest tak samo duży.
Mimo moich zastrzeżeń bardzo polecam wyprόbować te lakiery. Ja jeśli tylko będę miała okazję, to obowiązkowo skusze się na inne kolory!
A teraz część przyjemna!!!!! Wyniki konkursu!!!! Co prawda spodziewałam się troche większej ilości zgłoszeń, ale mimo wszystko dziękuje bardzo dziewczynom, ktόre wzięły udział. A zwycieżczynią została madame raspberry!!!!! Gratuluję!!!!!! (podaję swόj mail, bo nie mogę narazie go umieścić w szablonie blogu,anastazja0203@gmail.com. czekam na adres do wysyłkiJ)
Na tej radosnej notce żegnam się z Wami i życzę słodkich snόw))))

4 komentarze :

  1. Bardzo lubię takie kolory. Niestety Kiko w ogóle nie trzyma się u mnie na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety. Wytrzymalosc lakierow jest kwestia bardzo indywidualna))

      Usuń
  2. kolor jest śliczny, a lakiery z kiko bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten tez lubie, a za miesiac stane sie posiadaczka jeszcze kilku nowych)))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka