Lista rozwijalna

Moje miejsce robocze i zakątek kosmetyczny!


Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Dzisiaj zupełnie na lajcie, bo pokażę Wam mόj kącik, ktόry sobie urządziłam i gdzie mi jest bardzo przyjemnie i miło spędzać czas przy książce albo gdy maluje się przed wyjściem!
Na biurku mam ustawiony kwatek, obecnie jest to wrzos. Co prawda lekko juz zasycha, ale myśle że jeszcze pare tygodni wytrzyma i następnie kupię coś w świątecznym klimacie. Także stoi piękny obrazek i w tym samym odcieniu kubek, też w ramach dekoracji. Ostatnio bardzo pociągają rzeczy w takich pastelowych dziewczęcych odcieniach. Także stoi moja pierwsza świeczka Yankee Candle. Narazie jest to częścią dekoracji, ale jak zrobi się troche chłdniej to koniecznie zapalę.


Na stoliku mam typowo kosmetyczny zakątek J Stoi tam lusterko, moje kosmetyki do pielęgnacji twarzy oraz pudełka z lakierami. Wazonik z kwiatami ma przynieść w pokόj troche radości i wiosny)))) Może nic nadzwyczajnego i nie ma w wystroju moich zakątkόw, ale narazie bardzo mi się to podoba. Mam kilka pomysłόw na świąteczny wystrόj pokoju i jak uda mi się je zrealizować to napewno przedstawię je na blogu)))




Buziaczki dla wszystkich, pa!!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka