Lista rozwijalna

Piękne i zdrowe zęby! Zasługa szczoteczki elektrycznej?

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Po niesamowitej wygranej Polakόw w meczu z Niemcami mam wenę do napisania postu! Już bardzdawno temu chciałam Wam napisać o moich wrażeniach po kilkumiesięcznym używaniu szczoteczki elektrycznej. Moja przygoda z tym urządzeniem zaczęła się pod koniec marca bieżącego roku. Wtedy dostałam moją szczoteczkę w prezencie na urodziny. Mam Oral-B Profecional Care 1000. To nie jest jakiś mega wypasiony model, a ma wszystko czego moja dusza potrzebuje!


Na początku muszę przybliżyć Wam stan moich zębόw, żeby mieć pojęcie o ich potzrebach. Otόż, dzięki Bogu, nie mam z ząbkami większych problemόw. Troche kamienia, ktόry raz na jakiś czas usuwam u stomatologa, czasem krwawiom dziąsła, ale lekarz stwierdza jedynie nadwrażliwość tych okolic. Nie mam na szczęście prόchnicy, więc teoretycznie mogłam się obejść i zwykłą szczoteczką. Ale jedno małe ale! Właśnie ta nadwrażliwość dziąseł skłoniła mnie do nabycia tego oto urządzenia! Bo zwykłą szczotą potrafiłam sobie zranić wszystkie dziąsła. No i poprosiłam o taki present moich kochanych rodzicόw!
Po ponad 6 miesięcznym używaniu mojego Oral-B stwierdzam znaczną poprawę stanu moich zębόw. Już pierwsze zastosowanie uświadomiło mnie, jak teraz są czyste i gładkie ( to znaczy bez żadnych złogόw nazębnych) są moje zęby! Takie uczucia nigdy nie miałam przy stosowaniu zwykłej szczoteczki manualnej!A teraz kilka słόw o samej poprawie stanu!  Po pierwsze nie mam potrzeby iść do stomatologa na skaling, od ostatniego mineło troche ponad rok a moje ząbki są nadal w bardzo dobrym stanie. Po drugie nie ma żadnych objawόw prόchnicy, więc nadal mogę się cieszyć kompletem zębόw w szczęce i żuchwie!!! No i oczywiste jest pozbycie się problemόw z dziąsłami!
Lecz mimo dużej ilości zalet musimy pamiętać że nieodpowiednie i nieumiejętne wykorzystywnie szczpteczki może dobrowadzić do skutkόw odwrotnych zamierzonym. Naprzykład śeranie emalii przez zbyt mozne dociskanie oraz uszkodzenie dziąseł. Dlatego musimy bardzo uważnie czytać instrukcje, a czyszczenie wykonywać bardzo delikatnie. Bardzo polecam kupienie szczoteczki z indykatorem nacisku. Jeśli zbyt mocno dociskamy głowicę do nasych zębόw, szczoteczka mruga oraz zatrzymuje się. Dzięki temu  nie zrobimy sobie krzywdy. Mόj model posiada właśnie taki indykator, bo ja ososbiście przy szczotkowaniu zawsze zamocno szorowałam swoje ząbki! No i pamiętajcie o regularnej zamianie głowic! Jeśli zastosujemy się do wszelkich instrukcji a najlepiej skonsultujemy się z lekarzem, to za pare miesięcy użytkowania będziemy cieszyć pięknym uśmiechem!
indykator nacisku
Z mojej strony tyle, mam nadzieję że chociaż troche przybliżyłam Wam temat! Napiszcie w komentarzach, jakie jest Wasze zdanie na temat używania szczoteczek elektrycznych!
Życzę dobrej nocki, buziaczki, pa!!!

5 komentarzy :

  1. Nie wiem dlaczego ale nie jestem jakoś przekonana do szczoteczek elektrycznych. Zdecydowanie lepiej się czuje czyszcząc zęby manualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja odwrotnie, ciagle mam wrazenie, ze zeby sa niedomyte))

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uważam, że najlepiej czyszczą szczoteczki Curraprox.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nawet nie slyszalam o tej firmie! Jestem w pelni zadowolona z dzialania szczoteczki Oral-B :)

    OdpowiedzUsuń
  5. certainly like your web-site however you need to check the spelling on quite a few
    of youhr posts. Many of them are rife with spelling issues and I find
    it very troublesome to inform the truth thenn again I will definitely come back again.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka