Lista rozwijalna

Ziaja krem mikrozluszczajacy z kwasem migdalowym na noc.


Witam wszystkich bardzo cieplutko!

Nie było mnie na blogu przez kilka dni, bo rok akademicki już wpełni zmusza mnie do nauki((( Dzisiaj przedstawiam recenzje, ktόrą obiecałam Wam kilka tygodni temu. Bohaterem dzisiejszego wpisu jak możecie widzieć po tytule jest krem złuszczający na noc z Ziaji. Pokazywałam go w haulu zakupowym z września, a jako że namiętnie używam ten krem od 5 tygodni, to moja opinia zdążyła się wytworzyć. Oto ją przedstawiam!

Krem zawiera 3% kwasu migdałowego, co jest niewielką ilością, wię nie spowoduje widocznego złuszczania skόry. Teoretycznie z tygodnia na tydzieńnasza skόra powinna wyglądać coraz lepiej i coraz bardziej wygładzać się. Ja miestety na swojej skόrze nie zauważyłam. Może jedynie delikatnie pory zostały zwężone.
Co dotyczy zaskόrnikόw, to tutaj nic nie zmieniło się. Krem nie zapobiegał powstawaniu nowych, nie pomagał złagodzić już istniejące zaczerwienienia. Także producent obiecuje nawilżenie. Ja zauważyłam zadawalający efekt, ktόry w pewnym stopniu zaspokaja potrzeby mojej skόry. Lekka, troche żelowa konsystencja bardzo szybko się wchłania, ale niestety zostawia po sobie delikatną lepką warstwę. Dla mnie ważnym punktem jest także to, że ten kremik nie zapycha porόw.
Krem ma przyjemny orzeźwiający zapach, ktόry mi osobiscie przypadł gustu. Plastikowa tubka zawiera 50 ml produktu i w moim przypadku jest bardzo wydajny, a cena w 10 zł przemawia za wyprόbowaniem. Moim zdaniem ten krem może przypaść do gustu osobom, ktόre nie mają większych problemόw ze skόrą a mają tylko delikatne pojedyńcze wypryski.
A Wy miałyście ten krem? Jaka jest Wasza opinia?
Buziaczki, pa!!!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka