Lista rozwijalna

Lakierowa niedziela: Galaktyka.


Witam wszystkich cieplutko!!!!! Już drugi dzień jak jestem w domu I bardzo się z tego powodu cieszę. Mogłoby być o wiele lepiej, gdybym gdzieś w pociągu nie złapałam przeziębienia. Teraz siedzę z makabrycznie zaczerwienionym nosem,bo katar napewno chce mnie zabićL. No ale cόż, jakoś trzeba sobie radzić z obecnym samopoczuciem I nie poddawać się smutkom!!

Dzisiaj w ramach Lakierowej niedzieli przedstawię Wam jeden z moich najbardziej ulubionych zimowych lakierόw. Jes to Essence Breaking Dawn № 2 Alice has a vision again. Jest to ciemny fiolet z zatopionymi w nim jasno fioletowymi,niebieskimi I srebrnymi drobinkami. Była to edycja limitowana, więc niestety jest on obecnie niedostępny. Lakier ma szeroki pędzelek,ktόry dla mnie jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Sam w sobie lakier jest gęsty, dlatego dla pełnego krycia wystarcza jednej warstwy.Schnie niezbyt szybko,ale zawsze można użyć jakiegoś przyśpieszacza.
Trwałość średnia I w dużej mierze zależy od top coat’a. Zdjęcia robiłam na drugi dzień po aplikacji, więc niektόre końcόwki jak widać były delikatnie starte. Na lepszych bazach może trzymać się do 4 dni.
Ogόlnie lubię ten lakier za jego kolor,ktόry mi się kojarzy z gwiaździstym niebem. Bardzo fajny na czas okołoświąteczny. A jak Wam się on podoba? I jakie macie ulubione lakiery na pore świąteczną?
Wszystkich pozdrawiam I do zobaczenia na kolejnym wpisie!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka