Lista rozwijalna

Lakierowa niedziela


Witam wszystkich bardzo cieplutko na kolejnym wpisie!
Co niedzielę będę Wam przedstawiała moje lakiery, ktόrych w ostatnim czasie zrobiło się naprawdę dużo w mojej szafce. Więc zacznę od tradycyjnego czerwonego koloru. Jest nim Bell Air Flow. Numer prawdopodobnie ma 78 (tak jest napisane na denku). Lakier zakupiłam latem w Biedronce za jakies 6-7 złotych. Bardzo mi ten kolor przypadł do gustu,
bo to jest taka soczysta klasyczna czerwień (na zdjęciu trochę przekłamane, bo kolor nie wpada tak w pomarańcz). Dla uzyskania koloru wystarczy jedna cieńka warstwa, schnie lakier szybko, z czasem nie bleknie. Jest trwały, bon a moich paznokciach trzyma się 3-4 dni, a i tak ścierają się tylko końcόwki! W tym lakierze widzę tylko same plusy, więc mogę go śmiało polecić.
Na palcu sercowym mam lakier Sensique Art Nails.Jest to nawierzchniowy lakier z pięknymi czarno-białymy kwadracikami zatopionymi w bezbarwnej bazie. Też można dostrzec połyskujące na rόżne kolorki cieńkie paseczki. Mi się takie bardzo podoba,odrazu dodaje manicure świąteczny nastrόj! Co prawda ma cieńki pędzelek,ale para aplikacji niweluje ten problem. Myśle że w taki właśnie sposόb pomaluje sobie paznokcie na Mikołajki!
Dla wszystkich buziaczki do spotkania przy następnym wpisie!
P.S. Was też cieszy rozpoczęcie bezśnieżnej zimy J?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka