Lista rozwijalna

Ostatnie zdobycze!


Weszłam do Rossmanna po Skarb! Naprawdę chciałam wziąć tylko ten magazyn (ktόry naprawdę moim zdaniem jest dobty I można w nim znaleźć dużo ciekawych artykułόw!). Ale stwierdziłam, że skoro już weszłam, to należy sprawdzić czy są jakieś piaski jesczcze. No i  na  moją biadę były a na dodatek I jeszcze dwie rzeczy wskoczyły do mojego koszyka! Ale one to same zrobiły, ja niewinna jestem!!!



1.       Lakier piaskowy Lovely Baltic Sand №3. To przez niego znowu weszłam do miejsca radości i pόźniejszych wyrzutόw sumienia! Ale jaki to piękny kolor!Ja bym go określiła jako szaro zielony z niebieskim odcieniem! Na paznokciach wygląda bardzo ładnie! Jedna warstwa kryje całkowicie i daje ten niesamowity efekt! To mόj pierwszy lakier piaskowy,ale czuję, że będzie z tego wielka miłość!
2.       Lovely Super fast dry Top Coat. Dużo słyszałam, a nigdy nie miałam. Chodzą ploty,że te odżywki i top coat’y z Lovely są dobre,więc stwierdziłam że muszę sprόbować. Wciąż nie znalazłam swojej idealnej bazy pod lakier!
3.       Błyszczyk Rimmel Apocalips 303 Apocaliptic. Kupiony po przeczytanych recenzjach na blogach i KWC. I już mogę podtwierdzić ze kolor jest przepiękny i mega trwały. Wytrzymał u mnie na ustach ok.4h(wytrzymał jedzenie I picie) i mόgł dłużej bo zmyłam go przed snem. Rewelacja, już jestem w nim zakochana.
Błyszczyk  w swietle dziennym

Dzięki Bogu, ze tylko tyle,bo mogło się skończyć o wiele gorzej dla mojego portfela! Mam nadzieję, że uda mi się więcej nie zaglądać do sklepu! Przynajmniej w tym miesiącu!!! Dla wszystkich buziaczki i miłego weekendu!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka