Lista rozwijalna

Lakierowa niedziela: Szafir


Witam wszystkich!!! 

Z regularnością w pisaniu to mam duże problemy. Na usprawiedliwienie mam jedynie to, że miałam dość trudną sesję i troche tych zaliczeń i egzaminόw miałam. Nie będę już nic obiecywać tylko starać się częściej pisać.

Dzisiaj jak zawsze przychodzę z wpisem o lakierach. Przedstawiam Wam moją dawną miłość – Colorama № 80. Jest to piękny metalowo-granatowy kolorek  z maleńkimi drobinkami. Efekt na paznokciach jest nieziemsko piękny, więc lubię go mieć na paznokciach. Dobrze komponuje się z dżinsami J
Na palcu sercowy jest Baltic Sand
Jest on troche problemowy w nakładaniu, bo do pełnego krycia potrzeba dwie grubsze warstwy. Konsystecja jest w miarę gęsta,ale też bez przesady.Taka w sam raz! Schcnie szybko a trawałość do najlepszych nie należy, bo na moich pazurkach trzyma się gόra dwa dni. Pędzelek jest szeroki, taki standardowy jak u większości producentόw.  Cena to ok 10 zł, ale bardzo często w Naturze są promocje dwa w cenie jednego, więc wtedy bardziej się opłaca kupować.

Bez względu na wszelkie jego wady bardzo lubię ten lakierek. Jako wielka fanka koloru niebieskiego w każdej jego postaci nie mogłam przejść obojętnie. Polecam wyprόbować lakiery tej serii, bo przy innych kolorach trwałość jest o niebo lepsza!!!
A w jakim kolorze Wy najbardziej lubiecie nosić lakiery? Chętnie poczytam Wasze opinie na temat Waszych ulubieńcόw! A może miałyście lakiery z Coloramy?

1 komentarz :

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka