Lista rozwijalna

Pory bez czarnych zaskόrnikόw? To JEST możliwe!

Witam wszystkich bardzo cieplutko!


Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo krόtkim ale zarazem bardzo pomocniczym postem! Chyba te z Was, ktόre mają skόrę tłustą lub mieszaną ze skłonnością do zaskόrnikόw a także rozszerzone pory dobrze wiedzą jaka może być uciążliwa walka z czarnymi “kropkami” na nosie. Kilka tygodni temu znalazłam fajny i prosty sposόb na pozbycie się tego dziadowstwa z twarzy. Sama przetestowałam tą maseczkę już kilka razy i mogę twierdzić, że to był najskuteczniejszy sposόb na  czyste pory.


Dla przygotowania maseczki nam jest potrzebne jedne białko od jajka, ktore dokładnie mieszamy, aby powstała delikatna piana. Następnie na przedwcześnie oczyszczoną i rozgrzaną skόrę pędzelkiem do podkładu nakładamy białko (moja rada: pędzelek najlepiej umyć odrazu po nałożeniu maseczki zimną wodą, przecież nie chcemy aby białko nam się ugotowało w środku pędzla J). Na świeżo nałożone białko przykładamy jedną! warstwę chusteczki, to znaczy kawałki odpowiedniej wielkości pasujące do rozmiarόw naszej twarzy! Robimy jakby taka maskę omijając okolice ust i oczόw. Chusteczka powinna być sucha i naprawdę jest potrzebna tylko jedna warstwa i następnie tak przyklejoną chusteczkę jeszczeraz smarujemy białkiem. Czekamy aż białko wyschnie, wtedy nasze pory się oczyszczą i widocznie się zwężą. Ściągamy chusteczkę, przecieramy twarz tonikiem i nakładamy krem.
tak wygląda ubite białko
Efekt widać natychmiast, efekt oczyszczonych porόw trzyma się na mojej twarzy ok. tygodnia natomiast niestety zwężone pory z powrotem rozszerzają się już po upły wie dwόch dni. Bardzo polecam wyprόbować daną metodę i mam nadzieję że ona sprawdzi się rόwnież i u Was!
Napiszcie w komentarzach jakie Wy znacie skuteczne metody oczyszczania twarzy, chętnie poczytam i poucze się czegoś nowego od Was! Buziaki, pa!!!!!!!!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka