Lista rozwijalna

Mόj sposόb na piękną skόrę.

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Jutro już wracam do domu po szczęśliwie zaliczonej sesji poprawkowej))))) A dzisiaj napiszę kilka słόw o mojej pielęgnacji skόry. Na początku określe jej typ: mam skόrę mieszaną, w strefie T mocno przetłuszczającą się, natomiast mojej policzki są raczej suche z tendencją do powstawania zaskόrnikόw. Na dodatek mam rozszerzone pory na nosie i czole. Jak widzicie problemόw ze skόrą mam pełno, ale staram się dopierać odpowiednie kosmetyki aby poprawić jej stan. Na szczęście udało mi się znaleść kilka idealnych produktόw dla siebie i chcę je Wam przedstawić.


Mycie
Bardzo często wybierając żel do mycia twarzy, spotykałam się z problemem nadmiernego przesuszenia mojej cery przez środek myjący. W końcu udało mi się znaleść kosmetyk ,ktόry dobrze myje, ale zarazem nie wysusza. Jest nim Żel-krem łagodzący z BeBeauty. Spełnia wszelkie moje oczekiwania i jest idealny na poranne mycie. Jedyny minus to jego wydajność, mam go jedynie miesiąc a już prawie mi się skończył. Ale za taka cenę, to mogę go kupować dość często.
Tonizowanie
Jako tonik i rano i wieczorem stosuje tonik z Yves Rocher Sebo Specific. Ten produkt jest specjalnie przyznaczony do walki z nadmierną produkcją sebum. Niewiem czy coś redukuje, ale oczyszcza dobrze i czuje tonizowanie i orzeźwienie mojej cery. Na dodatek bardzo dobry naturalny skład! Od kilku tygodni zaczęłam też używać wodę rόżaną jako tonik a raczej coś dla ukojenia skόry po przeżytych słonecznych  kąpielach. Tak bardzo zakochałam się w tym produkcie, że napewno będę go używaći dalej.
W ciągu dnia stosuję wodę termalna Uriage (chyba jak większość dziewczyn ;)) . Dobrze łagodzi i nawilża naszą cerę.
Demakijaż
Do demakijażu stosuję obecnie płyn dwufazowy z Yves Rocher. Nie bardzo mi przypadła do gustu, ponieważ ciężko za jej pomocą zmyć makijaż, choc jest to środek dwufazowy. A poza tym jak każdy tego typu kosmetyk pozostawia lepką warstwę. Bardzo mi się nie podoba to odczucie. Od niedawna też stosuje olejek myjący z BU. On natomiast dobrze zmywa makijaż. Ze względu na wyżej wymienione nieprzyjemne odczucia, ktόre też nam funduje ten olejek, używam go głόwnie do mycia całej twarzy razem ze szmatką muślinową. Ten duet nieźle radzi sobie z domyciem twarzy z każdego podkładu. Jest pod wielkim wrażeniem, bo od kiedy stosuje ten olejek nie mam większych problemόw z zaskόrnikami i pryszczami.
Peelingi
Raz w tygodniu wykonuje peeling. Moim obecnym zdzieraczem jest peeling Ideal Glow z L’Oreala. Ma przepiękny zapach śliwek węgierek, dobrze peelinguje skόrę. Konsystencja jest w miarę rzadka, przez palce nie spływa ale zarazem dobrze rozprowadza się po całej twarzy. Bardzo go wam polecam jeśli go jeszcze nie miałyście.
Maseczki
Co dotyczy maseczek, to robie je raz w tygodniu i cały czas to jest coś innego. Narazie jeszcze szukam coś idealne dla mnie. Podobają mi się efekty od maseczki z białka. O ktόrej pisłam TU i jeszcze jedna maska domowego wyrobu podbija moje serce. Jeśli i nadal będą tak dobre efekty, to niebawem napiszę o niej na blogu))))
Nawilżanie
O kremach mam zamiar napisać osobną notkę, więc narazie opuszczę ten krok w mojej pielęgnacji. To samo dotyczy filtrόw, bo mam cościekawego o czym chciałabym z Wami sie podzielić))
Jeśli chodzi o środki wspomagawcze, to zaznaczę, że znacząco ograniczyłam spożycie fast food’u oraz napojόw słodzonych. Zamiast tego jem więcej owocόw i pije dużo wody. Pamiętajcie że prawidłowa dieta oraz nawilżanie od wewnątrz mają bezpośredni wpływ na stan naszej cery!!!
Z mojej strony tyle)))) Życzę wszystkim słodkich snόw)))) Dobranoc)))

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka