Lista rozwijalna

Nowości kosmetyczne kwiecień-maj 2016.

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Miał być dzisiaj projekt Denko, ale będą nowości. Bo jak zaczęłam opisywac wszelkie zużycia, to wena szybko mnie opuściła((( Zawsze tak robi, jak musze napisać Denko. Zakupów dawno nie było na blogu, bo ostatnio rzadko chodzę do sklepu i mało kupuję. bardzo mnie to cieszy, bo ostatnio mocno skupiłam się na zużywaniu moich zapasów. Ale w ciągu ostatnich kilku miesięcy parę kosmetyków się nazbierało i je Wam dzisiaj pokażę!


W ostatnim czasie zdecydowanie najczęściej odwiedzam drogerię Hebe. Asortyment bardzo do mnie przemawia, szczególnie szafa z kosmetykami naturalnymi. Najpierw na promocji - 40% na dermokosmetyki skusiłam się na Żel micelarny 3w1 Vis Plantis Herbal Vital Care oraz serum z witaminą C Ava Laboratorium. Serum już jest w użtciu, więc za kilka tygodni będzie recenzja!
Ostatnio także poszalałam na promocji -40% na markę Nacomi. Wybrałam olej z nasion bawełny, olej macadamia, masło shea oraz krem pod oczy z olejem z pestek winogron. Oleje wykorzystam do robienia peelingów i smarowideł do ciała, więc spodziewajcie się wpisów DIY! Wrzuciłam do koszyka jeszcze maseczkę regenerującą z acerolą marki LomiLomi. Ostatnio polecała ją Nieesia25 więc i ja się skusiłam!
Jedyny zakup z innego sklepu, to dezodorant Vichy traitement anti-transpirant 48h. Akurat była bardzo fajna promocja w Super-Pharm a już od dluższego czasu marzę wypróbować ten kosmetyk!
I to tyle z nowości! Jak widzicie, dużo się tego nie nazbierało! Jak tak dalej pojdziem to do jesieni wygrzebie się z moich niezliczonych zapasów!
Znacie moje nowości? Jak u Was wyglądały zakupy w ostatnich tygodniach? Buziaczki, pa!!!!

29 komentarzy :

  1. Serum z witaminą C mnie zaciekawiło, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go przez ostatnie dwa tygodnie i myślę, że kolejne dwa są niezbędne, a może nawet nieco więcej)))

      Usuń
  2. Jakoś nie mogę się przekonać do tego żelu micelarnego :( chyba muszę zrobić drugie podejście..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim skrajne opinie, więc chciałam sama przetestować!

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy Twoich nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie maj był ubogi, ale czerwiec zaczął się zakupami i mam wrażenie że to jeszcze nie koniec :D Mam wielką ochotę wypróbować ten zel micelarny, daj znać jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak potestuje ten żel, to napewno pojawi się recenzja)))
      U mnie wielkie zakupy planowane są na lipiec, będę w Krakowie, więc muszę zaszaleć w Pigmencie! ;)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe zakupy, serum z witaminą C chętnie bym kupiła bo lubię takie kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem w trakcie testów, ale pierwsze efekty już widzę :)

      Usuń
  6. Żel micelarny Vis Plantis mnie nie oczarował, serum Ava kiedyś kupię, ale pewnie jesienią, natomiast Nacomi mnie urzekło borówkowym musem do ciała i olejkiem z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak u mnie sprawdzi się żel micelarny. Borówkowego masła nie miałam, chciałam go kupić, ale zdrowy rozsądek wygrał. Mam tak duże zapasy wszelakich smarowideł do ciała, więc na razie zakupy są zabronione!

      Usuń
  7. Ja też bardzo lubię Hebe i ich szafe z naturalnymi kosmetykami :) Żel Vis Plantis mam i niedługo zacznę go testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to testy zaczniemy razem))) Zobaczymy jak się sprawdzi))))

      Usuń
  8. Ten krem pod oczy mnie zaciekawił;) ciekawe nowości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać, kiedy zacznę go używać :)

      Usuń
  9. Jeszcze żadnego kosmetyku Nacomi nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą :) Ze swojej strony moge tylko je gorąco polecić!

      Usuń
  10. Ja jestem bardzo ciekawa nacomi muszę w końcu kupić jakis produkt tej firmy :)

    Pozdrawiam,
    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znac, jak spisal sie ten krem pod oczy :) Poza tym koniecznie musze w koncu zakupic ten antyperspirant Vichy, nie wiesz moze, czy nadal jest w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja napewno się pojawi, ale myślę, że trzeba będzie poczekać kilka miesięcy:) Co dotyczy antyperspirantu Vichy, to ja kupowałam go w Super Pharm. Obecnie nie ma na niego promocji, ale często się pojawia tam w korzystnej cenie. Radzę śledzić gazetkę, bo cena bywa czasem obniżona nawet o 40%!

      Usuń
  12. już nie mogę się doczekać na recenzje tego serum bo też planuje je zakupić, a ja ostatnio zakupiłam wymarzony zestaw semilac także będę testować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na recenzję serum trzeba będzie poczekać, bo dopiero zaczęłam testy :)

      Usuń
  13. bardzo lubię olejki z Nacomi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka