Lista rozwijalna

Lakierowa niedziela: W niebieskim klimacie.

Witam wszystkich cieplutko!!! U nas to zima się rozszalała,bo mrόz pod -10 i nigdzie się wychodzić nie chce. Tylko by pić gorącą herbatę i czytać blogi!
Dzisiaj opowiem o moim pierwszym wrażiu o lakierze P2.Mam serię Volume Gloss w numerze 302.Nigdy nie miałam lakierόw z tej firmy, ale czytałam tyle pochlebnych opinii na ich temat, że nie mogłam sobie chociaż jednego nie kupić!

Lakier jest zamknięty w  bardzo ładnej, estetycznej buteleczce. Jest ona dość cieżka i solidna. Mόj kolor to coś ciężkie do określenia, ponieważ nie jest to typowy błękit. Ma w sobie jakieś odcienie szarego, ale rόwnież wpada w lawendowy. Wszystko zależy od oświetlenia i kolorystycznego otoczenia. Bardzo lubię właśnie takie nietypowe kolory,ktόre bardzo ciekawie wyglądają na paznokciach.
bez fleszu,kolor w swietle dziennym 

Konsystencja w miarę gęsta, co pozwala uzyskać pełne krycie już po jednej grubszej warstwie. Wysycha dość szybko, ja zastosowałam przyśpieszacz i mi to poszło w minute. Z wytrzymalnością na paznokciach jest gorzej, bo u mnie trzymał jedynie dwa dni. Mam nadzieje, że winny w tym jest moj top coat, o ktόrym w krόtce napiszę osobną notkę.
Kolor w buteleczce najlepiej przekazany przez aparat
Za pojemność 12 ml płacimy jeśli dobrze pamiętam około 1 euro. Więc biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny to wypada znakomicie. Polecam do wyprόbowania! Sama jak tylko będę miała okazję obowiązkowo kupię.
A Wy miałyście te lakiery? Jakie macie zdanie na ich temat?
Pozdrawiam i do spotkania przy kolejnych wpisach!!!!




2 komentarze :

  1. Nigdy nie mialam lakieru z P2, ale ten wyglada przeslicznie, taka mocna niezapominajka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moze jeszcze bedzie okazja je przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka