Lista rozwijalna

Spόźniona Lakierowa niedziela: Kobaltowe szczęście!


Witam wszystkich cieplutko!!! Wczoraj z powodu braku internet  nie miałm możliwości napisania mojego tradycyjnego postu o lakierach. Stwierdziłam, że muszę koniecznie nadrobići mimo wszystko napisać ten post.


Dzisiaj przedstawię Wam kolejny lakier piaskowy J Tym razem jest to nowy lakier Lovely Baltic Sand №6. Zobaczyłam go po raz pierwszy na blogu bajzelkosmetyczny.blogpost.com. Tak mi się spodobał kolor, że już następnego dnia poleciałam do sklepu! Jeszcze tego samego wieczoru pomalowałam paznokcie i cieszyłam się swoim ulubionym kolorem! Tak, uwielbiam kolor kobaltowy i akceptuję go w każdej ilości!!!
W porόwnaniu do innych piaskowcόw ktόre mam,ten nie ma tak dużo świecących się drobinek. Ale to nie robi go mniej ciekawym,dostałam nie jeden komplement z powodu tego lakieru! Kolor jest bardzo wyrazisty i nie bleknie z czasem. Mi do pełnego krycia wystarczyło jedenej warstwy, przy czym trwałość była jak zawsze rewelacyjna! Na moich pazurkach wytrzymał pełne 4 dni. Jedynie na palcach wskazujących były lekkie otarcia, co troche widać na zdjęciach (wybaczcie mi to, bo niestety nie miałam czasu na zrobienie zdjęć odrazu po umalowaniu).
Konsystencja nie jest zbyt gęsta, taka w sam raz. Moim zdaniem, pędzelek jest troche za szeroki, wydawało mi się, że w zimowej kolekcji jest troche cieńszy.
Lakier ten możemy swobodnie kupić w każdym Rossmannie. Widziałam go chyba w każdym sklepie, w ktόrym byłam. Cena standardowa – 8,49 zł.
Bardzo lubię ten kolor i napewno będę go namiętnie nosić na paznokciach!
A jaki Wy macie ulubiony kolor lakierόw? I co najczęśiej gości na waszych pazurkach?
Do spotkania przy następnym wpisie, buziaczki :* :* :* Paaaa)))

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka