Lista rozwijalna

Ankieta dla Was – by zmienić to miejsce na lepsze.

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Od kilku tygodni jestem napalona na zmiany. Nie tylko w życiu realnym ale też blogowym. Zdaję sobie sprawę, że mój blog ma jeszcze bardzo daleko do ideału. Ale jednak go czytacie))) I właśnie wpadłam na pomysł ze zrobieniem ankiety. Pomoże mi to zrozumieć, co robię dobrze i co może stać się moją mocną stroną, a co narazie jest słabe i potrzebuje mojej większej uwagi i pracy. Bez Waszych rad nie jestem w stanie tego zweryfikować.

Więc przychodzę do Was z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Duzo czasu to nie zajmie, a dla mnie będzie mega pomocne J
Jestem obecnie w trakcie sesji, ale w piątek napewno pojawi się nowy post, a może i na weekend też coś naskrobam)))) Dzięki za wyrozumiałość!

Buziaczki, pa!!!!

4 komentarze :

  1. Gotowe, mam nadzieję, że pomogłam :)
    Jakby co to zawsze możesz na FB coś dopytać, gdybym coś mętnie napisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki))) Wszystko napisane przejrzyście ;) Na wet już odpowiedź na meila poleciała:)

      Usuń
  2. Myślę, że podołałam temu zadaniu :D
    Niestety nie jestem znawcą w sferze blogowej -pisałam z punktu "zwykłego czytelnika "
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to dla mnie jest bardzo ważne, jak to miejsce odbiera "zwykły czytelnik"! Bardzo dziękuję za wskazówki!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka