Lista rozwijalna

Moje przepisy : sałatka z wędzonym łososiem.


Witam wszystkich bardzo cieplutko!


Dzisiaj temat postu zupełnie z innej beczki. Otόż, jak wiecie z mojego wpisu o ćwiczeniach i diecie, ja staram się zmieniać swoje nawyki żywieniowe. Narazie nie mam za dużo czym się chwalić, ale mam już pierwsze postępy. A więc przyzwyczaiłam się do picia dużej ilości wody, na moim stole gości tylko chleb razowy, ryby stały się częstymi gośćmi na moim talerzu. Staram się unikać fast foodu i napoi słodzonych. Jeszcze daleko mi do zupełnie zdrowej diety, ale pierwsze kroki już są postawione.

W tym poście chcę przedstawić przepis sałatki, ktόrą bardzo często robię.Jest bardzo prosta w wykonaniu i wyśmienicie smakuje!No i napewno bardzo zdrowa!
Dla tej sałatki potrzebujemy:
ü  Sałatka miks – 1szt
ü  Łosoś wędzony – 300 gr
ü  Jajka gotowane – 3 szt
ü  Pomidory – 2szt
ü  Papryka czerwona – 1 niedzuża sztuka
ü  Ser kanapkowo-sałatkowy – połowa opakowania
Wszystkie składniki pokroić w kostkę i połączyć ze sobą. Dodać troche souk z cytryny oraz świeżo zmielonego pieprzu. Soli radzę nie dodawać z powodu tego, że sre jest słony a my napewno nie chcemy pa takiej kolacji wypić trzy litry wody naraz!
Jak widzicie, przepis jest naprawde bardzo łatwy w wykonaniu a napewno będzie wam smakował a na dodatek zapewni niezbędną dawkę witamin!
Smacznego!!!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka