Lista rozwijalna

TAG: 7 urodowych grzechów głównych.

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Dobre TAGi kosmetyczne zawsze są mle widziane na blogu. Dzisiaj odpowiem na pytania z TAGu, który pojawił się już kilka lat temu, ale dopiero parę tygodni temu wpadła na niego na którymś z blogów. Bardzo mnie zainteresował! Ba! Nawet przerobiłam jedno pytanie, bym był w pełni powiązany z kosmetykami i sferą urodową!  Więc chętnie udzielam odpowiedzi.


#Chciwość: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś? Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz?
Najdroższymi kosmetykami są zapewne paletka Urban Decay Naked Ultimate Basics. Wzdychałam do niej od dobrych 5 miesięcy i dostałam na Urodziny. No i nie mogę nie wspomnieć o perfumach Chanel Mademoiselle, które są perełką w mojej kolekcji zapachów.
Do tajtańszych napewno mogę zaliczyć konturówki do ust Essence oraz kredkę do oczu z Wibo.Każdy z tych kosmetyków kosztował ok. 5 zł, a kocham je nawet bardziej niż niektóre drogie specyfiki do makijażu :)
#Gniew: Które kosmetyki nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidze lepkich błyszczyków z tandetnym brokatem, nudziakowo-trupie pomadki oraz brązery i róże z widocznymi drobinkami. No i chyba bardzo tłustych balsamów do ciała nie znoszę. Za to lubię dobre maskary oraz maseczki do twarzy, nie tylko te w płachcie, ale także glinki i algi! Najlepszy relaks ever! ;) No i piękny kobiecy zapach, perfumy są moją drugą dużą miłością!
Najtrudniejszym kosmetykiem do zdobycia była chyba baza pod cienie UD Primer Potion. Gdy zdecydowałam się na zakup, to nagle zniknął ze strony Sephory. Skomplikowało sytuację to, że w Bydgoszczy nie ma szafy UD, więc za każdym razem gdy ja lub mąż byliśmy w Poznaniu lub Warszawie, zawsze odwiedzaliśmy maksymalną ilość perfumerii, by kupić tą baże. Po trzeche miesiącach intensywnych poszukiwań udało mi się kupić swoją wymarzoną tubkę :)

#Obżarstwo: Jakie produkty kosmetyczne są dla Ciebie najpyszniejsze?
Pod kątem wyglądu uwielbiam metaliczne opakowania w stylu paletki UD Naked Ultimate Basics oraz Kiko Milani z letnich limitek (np. moje trio gdy nie było poharatane w podróżach). Proste minimalistyczne opakowania Dior i Burberry też cieszą moje oko. Jesli chodzi o zapach, to uwielbiam kokosek, mango, ananas, poziomki i czekoladę. Ot taki miks, coś na lato, coś na zimę :)
#Lenistwo: Które kosmetyki nie używasz z lenistwa?
Najczęściej zapominam o korektorze pod oczy ( nie mam sińców, więc nie widzę potrzeby), rozświetlaczu ( mam cerę tłustą, więc samam potrafi „fajnie” się świecić) i cieniach ( na co dzień wolę kreskę i pospać 10 minut dłużej, niż spędzać ten czas na rozcieraniu i blendowaniu) ;)
#Duma: Które produkty dają Ci najwięcej pewności siebie?
Dobrze wytuszowane rzęsy, które podkreślają moje oczy i dają głębię spojrzenia. To lubię w makijażu najbardziej. Nie może zabraknąć dobrego pudru, bo ja cera lubi utrudniać mi życie, więc puder ryżowy z Ecocery jest moim ratunkiem numer jeden!
#Pożądanie: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Moja wersja pytania: Który kosmetyk obecnie najbardziej pożądasz? Co jest numer 1 na Twojej liście chciejstw?
Odpowiadając na pierwsze pytanie powiem, że jest to poczucie humory i intelekt. Jeśli chodzi o wygląd, to zwracam uwagę na oczy oraz wysportowaną pupę :P
Odpowiadając na moje pytanie, które nasywało mi się samo przy kosmetycznym TAGu, to najbardzie obecnie pożądam podkłąd Estee Lauder Double Wear ( co za kilka tygodni będzie spełnione), róż z Tarte Cosmetics oraz serum Estee Lauder Clear Difference. Te kosmetyki są na pierwszych miejscach na liście chciejstw :)
#Zazdrość: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Najbardziej mnie cieszą kosmetyki z mojej wish listy, bo to zawsze trafiony prezent oraz kosmetyki trudno dostępne. Naprzykładw mieście mam ograniczony wybór kosmetyków organicznych oraz koreańskich cudności, więc takie kosmetyki byłyby dla mnie najbardziej pożądane w formie prezentów :)
Mam nadzieję, że Wam się TAG spodoba i też zechcecie udzielić swoich odpowiedzi. Jeśli napiszecie taki post u siebie, to wrzućcie link do swojego postu w komentarzach, chętnie poczytam Wasze odpowiedzi. Szczególnie zapraszam do tego TAGu Anetę (Nie Bieska), Karolinę oraz Kingę, bo na Wasze odpowiedzi czekam najbardziej :*

Buziaczki, pa!!!!

19 komentarzy :

  1. Bardzo przyjemne są te kosmetyki, chociaż żadnego nie miałam :) Też lubię dobrze wytuszowane rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o najpyszniejsze, to kupiłam teraz czekoladowy bronzer z Lovely, jest prześliczny :D Ale trochę za ciepły dla mnie na razie, muszę się trochę opalić :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim dużo dobrego, ake i tak brązeru z Kobo nie zdradzę :)

      Usuń
  3. Najpyszniejszy z moich kosmetyków to Sweet Peach od Too faced i wszystkie kosmetyki z Etude House. Świetny ten tag jest! Może też coś kiedyś naskrobię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, bardzo pragnę tą paletkę! Pachnie cudnie! Jeśli odpowiesz na ten TAG, to podlinkuj, chętnie poczytam:)

      Usuń
  4. Świetny tag post :) Paletki Urban Decay są cudowne *.* Kiedyś będę posiadaczką przynajmniej jednej z nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od niedawna regularnie używam korektora pod oczy. Niby podobnie jak Ty nie mam sińcow, ale jednak wyrównany koloryt skóry ładniej wygląda szczegolnie w towarzystwie podkładu na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że kotektor fajnie rozjaśnia spojrzenie i okolicę pod okiem, ale nie umiem go dobrze zaaplikować. Zawsze mi się zbiera w zmarszczkach mimicznych :(

      Usuń
  6. Lubię ten tag, też nienawidzę lepiących, świecących błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostrzana dusza :) Lepice się błyszczyki są fuuuuj :)

      Usuń
  7. Od dawna przybieram się do napisania takiego posta u siebie i jakoś nic z tego nie wychodzi 😕

    OdpowiedzUsuń
  8. Też często zapominam o korektorze, przypominam sobie o nim jak już mam nałożony puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Artikulli juaj është shumë e dobishme për të varfërit. Thank you so much.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki polecały mi je znajome, lecz wciąż nie jestem pewna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOO tych brokatowych błyszczyków też nienawidzę! Tylko porządna matowa szminka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe spostrzeżenia. Uważam, że to jak siedem grzechów głównych. Trzeba uważać, aby ich nie popełnić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka