Lista rozwijalna

Zamykam bloga! Gdzie mnie teraz możesz znaleść?

Kochani!
Bardzo lubiłam to miejsce, ale z powodu moich częstych nieobecności, amatorskiego podejścia i innych zaniedbań, postanowiłam spróbować jeszcze raz. Nowy blog pod starą domeną, nowy szablon, poszerzona tematyka, tylko Was mi tam brakuje, moich Kochanych Czytelników!
Od 1 lipca funkcjonuje mój nowy blog pod adresem www.stazyjka.pl Wszystkich gorąco zapraszam do obserwacji nowego bloga, bo 1 stycznia usuwam tą stronę! Jeśli nie chcecie stracić ze mną kontaktu, to pośpieszcie się! Ja na Was bardzo czekam i tęsknię do naszych konwersacji w komentarzach! 
Buziaczki i do zobaczenia na nowym blogu!

6 komentarzy :

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka