Lista rozwijalna

Nowości w mojej kosmetyczce: Babuszka Agafia, Fa, B&V.

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Już za tydzień rusza promocja -49% w Rossmannie, ale na ten temat jutro czy pojutrze pojawi się oddzielny post. Dzisiaj skupię się na kilku nowościach jakie przywiozłam z mojego pobytu w domu rodzinnym. Wszelkie moje grzeszki na promocje w Naturze oraz Rossamnnie pojawią się już w październiku))) Zaczynamy!

W pierwszej kolejności skusiłam się na produkty Babci Agafii. Bardzo mnie interesowały kultowe mydła. Skusiłam się na małe opakowanie Różowego Mydła dla włosów i ciała. Skład jest dość naturalny, ale w środku składu chowa się SLS, więc wrażliwcy muszą uważać! Także skusilam się na Nagietkowy peeling do twarzy Babci Agafii. Czytałam o nim same pozytywy, więc skusiłam się i ja! Jeszcze nie testowałam, ale jak już, to napewno pojawi się recenzja!
Kolejne zakupy to Mezo peeling z firmy Belita. Już miał swoją premierę i powiem Wam, że oczyszcza rewelacyjnie! Skóra po nim jest mega oczyszczona i gładka, pory domknięte a wszelkie zaskórniki są zlikwidowane! Brzmi jak bajka? Ale wszystko jest prawdą! Jeśli będzie zainteresowanie tym peelingiem, to przewiduję konkurs, bo niestety peeling jest niedostępny w Polsce. Mydełko Fa (nienawidzę tą piosenkę!) o zapachu wody kokosowej musiało wpaść do mojego koszyka, nie było innej opcji!
Ostatni zakup to plastikowe klipsy do zdejmowania hybryd. Super gadżet, bo dzięki niemu waciki nasączone acetonem nie odpadają a trzymają się w miejscu. Kupione w Bydgoszczy w lokalnej drogerii za całe 8 zł. Jakość jest słaba, ale mam nadzieję, że posłużą mi kilka miesięcy!
Zakupów nie było jakoś dużo, więcej przewiduje się w październiku. Wtedy spodziewajcie się tez dłuższego wpisu zakupowego :)

Buziaczki, pa!!!!  

12 komentarzy :

  1. Nie znam Twoich nowości - życzę zadowolenia z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zaopatrzyłam w klipsy do hybryd :) I jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nic nie miałam z Twoich nowości, jedynie z fa żel o tym samym zapachu i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę kupić żel, ale obecnie mam w zapasie jeszcze 5 sztuk, więc nowe nie wchodzą w grę!

      Usuń
  4. Robię hybrydy i tez musze kupić te klipsy :)
    Za mydełkiem FA za bardzo nie przepadam, wole mydła w płynie ; ))
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę w kostce, ale konkretnie ta sztuka pójdzie pod prysznic, bo bardzo podoba mi się ten zapach wody kokosowej!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie. Jak go aplikujesz to ma postać żelu. Jak zaczynasz masować skórę, to pod palcami zaczynają się robić takie grudki którymi wykonujesz peeling. Sa bardzo delikatne a za razem bardzo skuteczne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka