Lista rozwijalna

Nivea Tonik Łagodzący – cera sucha i wrażliwa.

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Przez ostatnie kilka miesięcy sięgam wyłącznie po wodę różaną. Uważam, że to jeden z najlepszych środków na tonizowanie naszej cery. Dlaczego dzisiaj nie piszę o tym specyfiku, tylko biorę pod lupę drogeryjny tonik z Nivea? Bo od reguły też są wyjątki!
Recenzję zacznę standardowo, od obietnic producenta. Na opakowaniu znajdziemy, że tonik jest wzbogacony w naturalny olejek migdałowy oraz Hydra IQ. Kosmetyk ma skutecznie tonizować i usuwać zanieczyszczenia, zachowywać naturalny pH skóry oraz łagodzić podrażnienia. Ile w tym jest prawdy?
Zacznijmy od składu. Z dobroczynnych składników tu mamy glicerynę (ale może delikatnie wysuszać), olej rycynowy, olej z migdałów i pantenol. Wszystkie te dobroczynne składniki są wysoko w składzie, więc źle nie jest. Wiadomo, szału nie robi, ale to lepiej niż nic. Pamiętam czasu, gdy toniki z Nivea czy Garniera w swoim składzie nie mieli żadnych znanych mi nazw!
Teraz przejdźmy do działania. I właśnie tutaj tonik pokazuje swoje mocne strony, bo on faktycznie działa! Po pierwsze bardzo dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, bo generalnie stosuję go przy porannej pielęgnacji. Po drugie kapitalnie tonizuje i nawilża cerę, po użyciu tego kosmetyku nie czuję ściągnięcia skóry czy pieczenia. Wręcz odwrotnie, moja skóra jest złagodzona i taka niby lekko nawodniona. No wiecie, takie poczucie czystości i świeżości bez żadnych nieprzyjemnych konsekwencji! Po trzecie tonik absolutnie nie podrażnia, jest bardzo delikatny, więc można go stosować w okolicy pod oczami!
Tonik od kilku tygodni wiernie mi służy przy porannej pielęgnacji i jestem zadowolona jego działaniem. Poręczna buteleczka z zamknięciem na klik jest bardzo wygodne. Cena kosmetyku także przemawia na plus. Moim zdaniem, jest wart uwagi! Łatwo znajdziecie go chyba w każdej drogerii, zapłacicie dosłownie paręnaście złotych a działanie was nie zawiedzie! Uważam, że posiadaczki cer wrażliwych także będą zadowolone!
Znacie ten tonik? Lubicie się kosmetykami Nivea? Czekam na Wasze komentarze oraz przypominam o trwającym konkursie! 
Buziaczki, pa!!!!!

20 komentarzy :

  1. Nigdy nie miałam toniku z firmy Nivea, ogólnie nie ufam tym szczególnie do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto się przekonać,że nie wszystkie ich kosmetyki są beznadziejne:)

      Usuń
  2. Lubie kosmetyki z Nivea. Ja osobiście używam wody różanej. Jak na razie jestem nią zauroczona wiec nie będę zmieniać. Ale kto wie? Może kiedyś zakupie ten tonik? ;) przemawia do mnie to że jest do skóry wrażliwej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dłuższego czadu też używałam wody różanej,ale kobieca dusza zapragnęła zmiany!

      Usuń
  3. Lubie kosmetyki z Nivea. Ja osobiście używam wody różanej. Jak na razie jestem nią zauroczona wiec nie będę zmieniać. Ale kto wie? Może kiedyś zakupie ten tonik? ;) przemawia do mnie to że jest do skóry wrażliwej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten produkt, ale strasznie przesuszał mi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego kosmetyku, osobiście już od dłuższego czasu stosuję wodę różaną zamiast toniku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam wody różanej i fajnie się sprawdzała. Ale zeszchciało mi się zmian,więc wybrałam ten tonik!

      Usuń
    2. Też używałam wody różanej i fajnie się sprawdzała. Ale zeszchciało mi się zmian,więc wybrałam ten tonik!

      Usuń
  6. Uwielbiam ten tonik! :)
    Zapraszam http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale widzę, że powinnam r o zmienić ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale kto wie,może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie przekonałam się do micela i szamponu oraz odżywki Nivea, na tonik na razie nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny. Dla wrażliwców będzie ok ;) ja wolę coś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co naprzykład? Ja mam skórę tłustą,ale i tak wole ją nie męczyć:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka