Lista rozwijalna

Zakupy ubraniowe jesień-zima 2015 + nowe wyniki konkursu!

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Haule zakupe pojawiaja się na moim blogu dość często, natomiast skrajnie rzadko pokazuję wam zakupy ubrań. Jestem na etapie porządkowania mojej szafy i kompletowania nowej bazy, ale o tym innym razem))) Dzisiaj pokażę wam kilka nowości, które trafiły do mojej szafy w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Zapraszam!

Biała koronkowa bluzka z aliexpress. Cena ok. 8$
W szafie mam kilka białych koszul, ale czasem potrzebuję czegoś mnije oficjalnego. Taka bluzka idealnie nadaje się do rozkloszowanych spódnic. Jakość jak na chińskie ciuchy i w porządku, przeżyła kilka prań i nadal dobrze wygląda!
Kardigan, Bershka. Cena 49, 99 zł
Nie miałam w szafie żadnego kardiganu, więc najwyższy czas to naprawić! Idealnie pasuje do legginsów, jeansów oraz ołówkowych spódnic. Skład też w porządku, bo zawiera 60% wiskozy i 40% bawełny.
Granatowy sweterek, Mohito. Cena ok. 50 zł
Kupowany na promocje w listopadzie idealnie spisał się podczas chłodniejszych dni. Skład jest w miarę dobry, bo zawiera 86% wiskozy, a to zawsze lepsze niż akryl! Sweterek jest troche luźny, ale mi taki krój ostatnio bardziej odpowiada, niż te mocno dopasowane.
Szary sweterek, Mark&Spencer. Lumpeks, cena 9,80 zł
Zaletą tego zwykłego szarego sweterka jest fakt, że został wykonany z wełny merinosów. Dobry jakościowo, istnie ciepły sweterek powinien być w każdej szafie. Ja taki już mam i to za całkiem małe pieniążki! Polecam wycieczki do lumpeksów, bo takie rzeczy jak ciepłe i dobre jakościowo sweterki nie tak ciężko znaleść. I nie każdy może wydać dwie stówy za wełniany sweter!
Spodnie w biało-czarną kratkę, Esmara, Lidl. Cena 39,99 zł
U mnie spodni nigdy za mało, więc skusiłam się n ate raczej z myślą o wiosnie. Jak Wam się podoba takie wzorek? Do białej koszuli będzie w sam raz)))
Legginsy, Bershka. Cena 59,99 zł
Byłam gorącą przeciwniczką legginsów, ale ostatnio bardzo do nich się przekonałam. Zestawiam je z długimi koszulami, kardiganem lub swetrem za pupę. Bardzo o to dbam, żeby nie wystawiać co nie trzeba na pokaz, bod la mnie to jest nieestetyczne. No wiecie, mocno opinające leginsy i krótki t-shirt, dla mnie to fu…
Jeansy, Bershka. Cena ok. 80 zł


Widzę, że w ostatnim czasie często robię zakupy w Bershce, jakoś przekonałam się do tego sklepu, bo mają świetne rzeczy na codzień. Wstawiam znowu zdjęcie ze strony producenta, bo moje akurat leżą spakowane na wyjazd, a nie chcę roz***dalać walizki, bo z powrotem tak łdnie już nie spakuję, więc wybaczcie)))
Szal, Pepco. Cena 19,99 zł
Fajny mięciutki szalik. Idealnie nadaje sięna jesień-wiosnę, ale przy obecnej zimie też go noszę i jest w sam raz! Dobrze znosi prania, nie farbuje a po praniu jest nadal miękki i gładki.
Botki, Iris. Cena ok. 250 zł
Polska firma Iris jest obecna w mojej szafie od dawna, ma szpilki, zimowe buty a teraz kupiłam te botki. Wyglądają przepięknie, bo nie raz mnie się pytano, gdzie takie ładne kupiłam. Cena nie jest wysoka, a noszą się perfekcyjnie, pasuję do spódnic i sukienek, ale z rurkami też wyglądają przecudnie! Polecam tą markę!
Jako że nie dostałam wiadomości od poprzedniej zwyciężczyni konkursu, musiałam wylosować nową. Stała się nią Anszpi-Droga do perfekcyjnych włosów! Gratuluję i proszę o kontakt!

Buziaczki, pa!!!!!!

8 komentarzy :

  1. Widzę Wiele świetnych nowości,
    w szczególności podobają mi się spodnie w kratę z lidla, też mi się marzyły i ta koronkowa bluzka
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spodnie sa odwazne, ale mysle ze znajde z czym je polaczyc)))) Rowniez serdecznie pozdrawiam))))

      Usuń
  2. Ile nowości;) botki bardzo piękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche tego za trzy miesiace sie nazbieralo! A botki sa bardzo ladne!

      Usuń
  3. zglosila sie zwyciezczyni? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze ostatnie zakupy, jeśli chodzi o ubrania, akcesoria i buty, cały czas opierają się na córce, ponieważ zaczęła bardzo rosnąć i potrzebne są jej różne rzeczy. Teraz na liście buty ze strony Butymodne.pl które są jej bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka