Lista rozwijalna

Prezentyyyy!!!

Witam wszystkich bardzo cieplutko!
Kto nie lubi dostawać prezenty? Chyba nie ma takich! Ja na przykład bardzo lubię i z wielką satysfakcją przygotowuję je dla innych. Dzisiaj pokaże to co znalazłam pod choinką, po są to rzeczy z posiadania których niezmiernie się cieszę.

Koszulka z Egiptu jest raczej upominkiem z podróży, ale bardzo się ucieszyłam, bo jest mieciutka i bardzo ładna.
Od ukochanego męża dostałam bransoletkę wykonaną z naturalnych kamieni oraz szczotkę Tangle Teezer. Ta ostatnia była moim cichym marzeniem. Teraz używam tej szczotki codziennie i na razie jestem nią zachwycona!
Od rodziców dostałam zestaw biżuterii, która idealnie będzie pasowała do mojej sukienki na Sylwestra! No i z mojej wish listy dostałam podkład MAC pro longwear foundation! Na razie za wcześnie na jakiekolwiek oceny. Również z listy życzeń i marzeń w moje łapki wpadły mydełko do mycia twarzy Clinique oraz perfumy Lanvin Eclat. Co prawda marzł mi się zapach Valentina by Valentino, ale ten z Lanvin też jest bardzo fajny i chetnie będę się nim psikała! Pozatym mnóstwo słodyczy i różnym smakowitych rzeczy znalazło się w moich prezentach! Świętego Mikołaja w tym roku oceniam bardzo pozytywnie, oby tak było co roku!

 
Pochwalcie się i Wy, co znalazłyście pod choinką? Spełniły się Wasze oczekiwania i marzenia?

Cieplutko was pozdrawiam i już teraz życzę udanej imprezy Sylwestrowej! Buziaczki, pa!!!!

6 komentarzy :

  1. urocza bransoletka, lubię takie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty otrzymałaś! Mam chyba tę samą szczotkę TT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty :) Ciekawa jestem czy będziesz kolejną mega fanką TT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie Bieska,jestem mega zadowolona!ale jeszcze wczesnie na pochopne opinie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka