Lista rozwijalna

Słόw kilka o nieobecności na blogu i planach na powrόt.

Witam wszystkich bardzo cieplutko!!!!
Wracam po ponad trzymiesięcznej nieobecności!!!! Cieszę się bardzo z tego powodu, bo strasznie tęskniłam za pisaniem, czytaniem komentarzy i odwiedzaniem waszych blogόw!!!! Mam nadzieję, że więcej takiego czegoś mi się więcej nie wydarzy!

Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że w życiu moim dużo sie działo i rzeczy przyjemnych i nie przyjemnych. Takie jest nasze życie, raz dobrze raz źle. Teraz już mi się poukładało, więc chętnie wrόciłam do blogowania!
Mam dużo planόw na nowe wpisy, bo chociaż nie pisałam, to cały czas szukałam ciekawych pomysłόw na przyszłe wpisy! W ciągu następnych kilku dni opowiem Wam o mojej nowej pielęgnacji włosόw, nowych zakupach kosmetycznych, kilka recenzji, pokażę parę perełek z lumpa, o pięlęgnacji twarzy latem oraz o moich ćwiczeniach z Ewą Chodakowską. Mam nadzieje, że troche Was zainteresowałam i będziecie chciały wrόcić tutaj)))))
A teraz wrzucę pare fotek w podtwierdzenie, że jestem mega uzależniona od kosmetykόw, ktόre zapełniły nie tylko moje życie ale i całą szafę:)




 Cały ten bałagan był spowodowany tym, że postanowiłam uporządkować wszystkie moje nabytki i zrobić listę tego, co muszę wykorzystać w najbliższym czasie. Wyszło tego niemało, ale będę nad tym ciężko pracowała))))
Na dzisaj chyba tyle, ale spotkamy się już jutro!!!! Nie mogę się doczekać!!!! Paaaa!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i chwile spędzone na moim blogu! Jest to dla mnie bardzo ważne, bo dodaje sił i chęci do dalszego działania!
Jeśli zaobserwowałeś mojego bloga, daj znać! Nie wykluczone, że się odwzajemnię ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka